Produkcja spotów reklamowych


Spoty reklamowe


Reklamujesz się na Facebook, Instagram lub Twitter? Prowadzisz kampanię reklamową na Youtube? A może po prostu chciałbyś posiadać ciekawy materiał na stronie, który przyciągnie uwagę Twoich klientów i skłoni ich do zakupów? Spoty reklamowe z pewnością spełnią Twoje oczekiwania. Dynamika, ciekawe przejścia, muzyka i animowane teksty nie tylko zwiększą Twoją sprzedaż, ale również poprawią wizerunek i rozpoznawalność Twojej marki.

 

Przeznaczenie spotów reklamowych

Spoty reklamowe to jedne z najogólniejszych i najbardziej uniwersalnych filmów w naszej klasyfikacji. Posiadają elementy filmów wizerunkowych, sprzedażowych, ofertowych, opinie klientów itp. Gdzie można wykorzystać takie filmy? Wszędzie. Spoty reklamowe przekażą wszystkie najważniejsze informacje na temat Twojej firmy w ciekawej, przyciągającej uwagę formie. Doskonale sprawdzają się we wszelkich kampaniach w mediach społecznościowych, czy na stronach www. Daj się poznać swoim klientom!

Z czego składa się spot reklamowy?

Każdy spot reklamowy to indywidualny projekt. Jego efekt końcowy zależy od branży, specyfiki, grupy odbiorców i wielu innych czynników. W naszej firmie za spersonalizowane podejście do każdego klienta odpowiadają scenarzystki. Dzięki temu nie musisz się martwić o scenariusz i plan filmu. Ale na pewno ciekawi Cię co powinno zawierać się w takim filmie:

Intro

Każde dziecko wie, że znajomość zaczyna się od tradycyjnego “przedstawienia się”. W przypadku filmów reklamowych służą temu intro, które w ciągu 5-10 sekund mówi odbiorcy, jaki podmiot powiązany jest danym filmikiem. Logo, strona www i ciekawa animacja sprawią, że klienci nie tylko dowiedzą się z kim mają do czynienia, ale również zostaną porwani do dalszego oglądania.

Opis profesji

Opisz krótko czym zajmuje się Twoja firma. Sprzedajesz warzywa? Powiedz “sklep warzywny”. Zajmujesz się organizowaniem wesel? Napisz “Profesjonalna organizacja wesel”. Jak widzisz to nic trudnego. Pamiętaj, że klucz to sukcesu tkwi w prostocie. Możesz być bardzo inteligentnym i wykształconym człowiekiem, ale nie koniecznie wszyscy Twoi odbiorcy muszą być równie ogarnięci życiowo. Wniosek - przekazuj informacje w prosty i zrozumiały dla wszystkich sposób.

Oferta

To czas na wypunktowanie Twoich usług i produktów. Pamiętaj, że jeżeli Twoja oferta jest bardzo rozbudowana to warto ją uszczuplić. Jak to zrobić? Podziel produkty na kategorie lub zaprezentuj tylko część swoich produktów, których sprzedaż może Ci przynieść największe korzyści.

Gdzie kupić produkt

Podaj stronę internetową, numer telefonu, adres filmy lub jakiekolwiek inne dane, dzięki którym Twoi klienci będą w stanie sfinalizować zakup.

Zalety firmy

Każda firma ma swoje zalety. Nierozsądne byłoby o nich nie wspomnieć. “Darmowa dostawa”, “doświadczony zespół”, “szybka realizacja” to jedne z tych haseł, które nie tylko wpływają na świadomość Twojego klienta, ale również na jego podświadomość.

Hasło reklamowe

Wiele firm ma swój slogan. Nie zapomnij użyć go w swoim filmie reklamowym!

Można by tak wymieniać bardzo długo. Kluczowy jest jednak fakt, że nie ma złotego standardu. Każda branża wymaga spersonalizowane podejścia. Nie musisz się jednak tym martwić. Nasze scenarzystki przeanalizują informację na temat Twojej firmy i stworzą scenariusz idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Strona www i firmowe fanpage naszych klientów to prawdziwa skarbnica informacji. Dzięki temu wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a my zaproponujemy gotowy film. Dodatkowo możesz nam przesłać dodatkowe informacje na temat swojej firmy - z pewnością z nich skorzystamy.