Produkcja filmów na banery multimedialne


Banery multimedialne


Banery multimedialne i ekrany reklamowe to coraz bardziej atrakcyjną forma reklamy. Dynamiczne przejścia i animacje w skuteczny sposób zwracają uwagę przypadkowych przechodniów i kierowców. Wielu z przedsiębiorców obawia się tego typu marketingu ze względu na duże koszty. Ale czy to faktycznie takie drogie? Nie koniecznie. Cena za wyświetlanie reklamy na banerze multimedialnym oczywiście zależy od lokalizacji, lokalnego rynku i innych aspektów.

Należy jednak pamiętać, że miejsce to jeszcze nie wszystko - przecież trzeba mieć co wyświetlać. Nie przepłacaj w drogich agencjach reklamowych. Zrobimy to najtaniej.

 

Przeznaczenie

Sprawa jest oczywista - filmy służą do wyświetlania na banerach multimedialnych i ekranach reklamowych, których celem jest zwrócenie uwagi przypadkowych przechodniów i zainteresowanie ich swoim produktem. Należy pamiętać, że filmy na banery reklamowy różnią się od tych standardowych, wyświetlanych w internecie. Niestandardowa rozdzielczość, kolorystyka, większe ograniczenia czasowe i prostota to główne elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas montażu takiego filmu.

Z czego składa się film?

Każdy film reklamowy to indywidualny projekt. Jego efekt końcowy zależy od branży, specyfiki, wielkości, grupy odbiorców i wielu innych czynników. W naszej firmie za spersonalizowane podejście do każdego klienta odpowiadają scenarzystki. Dzięki temu nie musisz się martwić o scenariusz i plan filmu. Ale na pewno ciekawi Cię co powinno się zawierać w takim filmie:

Intro

Każde dziecko wie, że znajomość zaczyna się od tradycyjnego “przedstawienia się”. W przypadku filmów reklamowych służą temu intro, które w ciągu 5-10 sekund mówi odbiorcy, jaki podmiot powiązany jest danym filmikiem. Logo, strona www i ciekawa animacja sprawią, że klienci nie tylko dowiedzą się z kim mają do czynienia, ale również zostaną porwani do dalszego oglądania.

Opis profesji

Opisz krótko czym zajmuje się Twoja firma. Sprzedajesz warzywa? Powiedz “sklep warzywny”. Zajmujesz się organizowaniem wesel? Napisz “Profesjonalna organizacja wesel”. Jak widzisz to nic trudnego. Pamiętaj, że klucz do sukcesu tkwi w prostocie. Możesz być bardzo inteligentnym i wykształconym człowiekiem, ale nie koniecznie wszyscy Twoi odbiorcy muszą być równie ogarnięci życiowo. Wniosek - przekazuj informacje w prosty i zrozumiały dla wszystkich sposób.

Oferta

To czas na wypunktowanie Twoich usług i produktów. Pamiętaj, że jeżeli Twoja oferta jest bardzo rozbudowana to warto ją uszczuplić. Jak to zrobić? Podziel produkty na kategorie lub zaprezentuj tylko część swoich produktów, których sprzedaż może Ci przynieść największe korzyści.

Dane kontaktowe

Adres siedziby, numer telefonu, adres strony www i inne dane to podstawa do tego, żeby Twoi klienci znaleźli Twoją firmę. Pamiętaj jednak, żeby nie robić z filmu wizerunkowego książki telefonicznej z numerami kontaktowymi to wszystkich twoich pracowników. Jeden numer telefonu i adres www często w zupełności wystarcza.

Zalety firmy

Każda firma ma swoje zalety. Nierozsądne byłoby o nich nie wspomnieć. “Darmowa dostawa”, “doświadczony zespół”, “szybka realizacja” to jedne z tych haseł, które nie tylko wpłyną na świadomość Twojego klienta, ale również na jego podświadomość.

Hasło reklamowe

Wiele firm ma swój slogan. Nie zapomnij użyć go w swoim filmie reklamowym!

Można by tak wymieniać bardzo długo. Kluczowy jest jednak fakt, że nie ma złotego standardu. Każda branża wymaga spersonalizowane podejścia. Nie musisz się jednak tym martwić. Nasze scenarzystki przeanalizują informację na temat Twojej firmy i stworzą scenariusz idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Strona www i firmowe fanpage naszych klientów to prawdziwa skarbnica informacji. Dzięki temu wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a my zaproponujemy gotowy film. Dodatkowo możesz nam przesłać dodatkowe informacje na temat swojej oferty - z pewnością z nich skorzystamy.