Produkcja filmów projektowych


Prezentacje projektu


Prowadzisz projekt biznesowy, zbiórkę charytatywną, projekt ekologiczny? Chcesz, żeby jak najwięcej ludzi dowiedziało się o Twoim przedsięwzięciu? Filmy prezentujące Twój projekt z pewnością Ci w tym pomogą. Dynamika, zwięzłość, atrakcyjne przejścia to właśnie to, czego potrzebujesz, żeby zainteresować swoich odbiorców.

 

Przeznaczenie filmów projektowych

Filmy projektowe jak sama nazwa wskazuje służą przedstawieniu projektu, inicjatywy, pomysłu. Jeżeli startujesz z nowym start up`em i potrzebujesz inwestorów, jeżeli prowadzisz zbiórkę pieniędzy, jeżeli przygotowujesz projekt naukowy - taki spot reklamowy będzie dla Ciebie na wagę złota.

Zainteresuj odbiorców, przedstaw inicjatora i główne założenia projektu, a przede wszystkim zachęcaj odbiorców do określonej akcji. To wszystko możesz osiągnąć dzięki atrakcyjnej i dynamicznej formie, jaką jest film reklamowy.

Z czego składa się film prezentujący projekt?

Każdy film to indywidualny projekt. Jego efekt końcowy zależy od branży, specyfiki, wielkości, grupy odbiorców i wielu innych czynników. W naszej firmie za spersonalizowane podejście do każdego klienta odpowiadają scenarzystki. Dzięki temu nie musisz się martwić o scenariusz i plan filmu. Są jednak elementy, które powinny się zawierać w każdym filmie projektowym:

Dane inicjatora projektu

Nie chodzi tutaj o długie opisy kim jesteśmy i co robimy. Wystarczy krótkie przedstawienie logo i nazwy marki, oraz informacja dlaczego akurat my zajmujemy się danym projektem. Jest do dość ważny element całego filmu, ponieważ oprócz prezentacji projektu budujemy również swoją wiarygodność.

Cel projektu

Nazwij wprost co chcesz osiągnąć realizując swój projekt. Chcesz zorganizować zbiórkę pieniędzy - przekaż odbiorcy po co i na co zbierasz fundusze. Na przykład jeżeli zaczynasz nowy start up i chcesz zebrać fundusze na rozkręcenie firmy, poinformuj o tym na co wydasz zebrane pieniądze i jak to pomoże w realizacji finalnego celu.

Przebieg projektu

Opisz krok po kroku jak będzie wyglądał cały projekt. Jeżeli cel jest jeden tych etapów nie będzie za pewne zbyt wiele. Jeżeli natomiast prowadzisz wieloetapowy projekt opisz jednym zdaniem każdy z głównych kroków.

Reakcja na przekaz

Nie zapomnij o tym, by przekazać odbiorcy w jaki sposób może wykonać daną akcję. Jeżeli Twój projekt ma na celu zbiórkę pieniędzy, opisz krok po kroku jak odbiorca filmu może dokonać wpłaty. Jeżeli zbierasz podpisy na realizacje projektu z funduszów miasta powiedz odbiorcy kiedy i gdzie ma się udać, żeby taki projekt poprzeć. To bardzo ważny element filmów projektowych. Pamiętaj, nawet jeżeli doskonale opiszesz cele i przebieg projektu, możesz ponieść porażkę, jeżeli nie opiszesz dokładnie w jaki sposób odbiorca może wykonać pożądane przez Ciebie akcje.

Można by tak wymieniać bardzo długo. Kluczowy jest jednak fakt, że nie ma złotego standardu. Każda branża wymaga spersonalizowane podejścia. Nie musisz się jednak tym martwić. Nasze scenarzystki przeanalizują informację na temat Twojej firmy i stworzą scenariusz idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Strona www i firmowe fanpage naszych klientów to prawdziwa skarbnica informacji. Dzięki temu wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a my zaproponujemy gotowy film.