Produkcja filmów ofertowych


Filmy ofertowe


Kluczową sprawą w każdej działalności gospodarczej jest precyzyjna prezentacja oferty i zakresu usług. Ciężko jest znaleźć klientów, nie mówiąc im czym tak naprawdę zajmuje się Twoja firma. Form prezentacji oferty jest bardzo wiele. Niektórzy tworzą grafiki, inni obszerne prezentacje, a jeszcze inni inwestują w rozbudowane strony www. Wszystkie te formy mają jednak kilka wspólnych wad: np. zbyt wiele treści i czasochłonność, na którą może być narażony Twój potencjalny klient. Często również takie prezentacje są dla klientów po prostu nudne. Czy tak musi być? Oczywiście, że nie. Przedstaw swoją ofertę w atrakcyjnym i dynamicznym filmie reklamowym. Film to prosta i szybka forma przekazu informacji. W zaledwie 60 sekund przedstawisz siebie, swoją firmę, usługi i przede wszystkim zwrócisz uwagę swojego klienta.

 

Przeznaczenie filmów ofertowych

Dla kogo są filmy ofertowe? Dla wszystkich! Niezależnie czy prowadzisz siłownie, biuro prawnicze, czy szkołę jazdy, takie filmy z pewnością się sprawdzą. Każda firma niezależnie od branży posiada jakąś ofertę i zakres usług.

Nie uciekaj się do nudnych statycznych grafik i długich prezentacji multimedialnych. Film ofertowy jest gwarancją tego, że Twoja oferta zostanie przekazana w sposób szybki, atrakcyjny i bezbolesny dla odbiorcy.

Z czego składa się film ofertowy dla firm?

Każdy film ofertowy to indywidualny projekt. Jego efekt końcowy zależy od branży, specyfiki, wielkości, grupy odbiorców i wielu innych czynników. W naszej firmie za spersonalizowane podejście do każdego klienta odpowiadają scenarzystki. Dzięki temu nie musisz się martwić o scenariusz i plan filmu. Ale na pewno ciekawi Cię co powinno się zawierać w takim filmie:

Identyfikacja marki

Promując swoją ofertę na pewno chcesz, by była ona kojarzona z Twoją firmą. Dzięki identyfikacji marki zareklamujesz nie tylko usługi, który oferujesz, ale również całą swoją działalność. Jak to wygląda w praktyce? Dwa podstawowe elementy: intro i outro zawierające Twoje logo, oraz określenie specjalizacji Twojej firmy. Pierwszy element jest oczywisty, natomiast drugi ma pewne haczyki. To o czym powinieneś pamiętać to prostota i zwięzłość. Nie zastanawiaj się nad długimi opisami Twojej specjalizacji. Zamiast tego zastosuj krótkie, jednozdaniowe hasło. Sprzedajesz buty - zastosuj hasło “Sklep obuwniczy” . Naprawiasz samochody - “profesjonalny warsztat samochodowy”. Pamiętaj, że to film produktowy - najważniejszym elementem jest produkt, a Twoja firma ma być tylko wymieniona jako sprzedawca danego produktu.

Branża i profesja

Nie zaczynaj filmu od długich i szczegółowych opisów swojej oferty. Przekaż odbiorcy w jednym zdaniu co robisz i w jakiej branży działasz. Długie opisy nie sprawdzają się w spotach reklamowych. Zamiast nich warto rozważyć ogólniejsze przekazanie produktu.

Przedstawienie grup produktów i usług

W tym punkcje nadszedł czas na szczegółowe przedstawienie Twojej oferty. Jeżeli jesteś fryzjerką wymień kilka swoich najważniejszych usług. Jeżeli prowadzisz sklep online przedstaw kategorie produktów jakie oferujesz. Pamiętaj, jeżeli masz w swojej ofercie bardzo wiele produktów lub usług nie wymieniaj ich wszystkich. W ten sposób łatwo zniechęcić odbiorcę do dalszego oglądania Twojego filmu. Zamiast tego rozważ podzielenie Twoich usług/produktów na grupy i kategorie.

Jak można skorzystać z oferty

Podaj stronę internetową, numer telefonu, adres filmy lub jakiekolwiek inne dane, dzięki którym Twoi klienci będą w stanie sfinalizować zakup. Jeżeli proces zakupowy jest skomplikowany opisz krótko co należy zrobić, by skorzystać ze swojej usługi, np. 1. Zarejestruj się. 2. wybierz produkt 3. Dokonaj przelewu na konto… . Dzięki temu unikniesz niepotrzebnych pytań.

Można by tak wymieniać bardzo długo. Kluczowy jest jednak fakt, że nie ma złotego standardu. Każda branża wymaga spersonalizowane podejścia. Nie musisz się jednak tym martwić. Nasze scenarzystki przeanalizują informację na temat Twojej firmy i stworzą scenariusz idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Strona www i firmowe fanpage naszych klientów to prawdziwa skarbnica informacji. Dzięki temu wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a my zaproponujemy gotowy film. Dodatkowo możesz nam przesłać dodatkowe informacje na temat swojej oferty- z pewnością z nich skorzystamy.