Produkcja filmów prezentujących opinie o firmie


Prezentacja opinii klientów


Twoja firma potrzebuje wiarygodności? Nic tak nie buduje zaufania Twoich potencjalnych klientów, jak opinie Twoich kontrahentów. Większość firm posiada na swoich stronach zakładki typu “opinie klientów” lub “referencje”. To dobre posunięcie. Ale pamiętaj, że wszystko da się zrobić jeszcze lepiej. Biznes to jeden z przypadków, w którym forma przekazania informacji jest ważniejsza niż sama treść informacji. Możesz mieć znakomite opinie swoich klientów, ale jeżeli nie zadbasz o formę przekazu, nie będą one przynosiły Ci żadnych korzyści, bo przecież nikt ich nie obejrzy.


Przeznaczenie filmów prezentujących opinie

Filmy z opiniami są przeznaczone dla każdej firmy, która chce wzmocnić swój wizerunek, poprawić swoją wiarygodność i wykazać, że jest firmą, której zaufało już wielu klientów. 60 sekund to z pewnością wystarczający czas, by po obejrzeniu filmu Twój potencjalny klient stwierdził “Chcę skorzystać z usług tej firmy!”

Z czego składa się film?

Każdy film zawierający opinie Twoich klientów to indywidualny projekt. Jego efekt końcowy zależy od branży, specyfiki, wielkości, grupy odbiorców i wielu innych czynników. W naszej firmie za spersonalizowane podejście do każdego klienta odpowiadają scenarzystki. Dzięki temu nie musisz się martwić o scenariusz i plan filmu. Ale na pewno ciekawi Cię co powinno się zawierać w takim filmie:

Identyfikacja marki

Zanim przedstawisz opinie swoich klientów spraw, by były one kojarzone z Twoją firmą. Dzięki identyfikacji marki zareklamujesz nie tylko produkt, który sprzedajesz ale również całą swoją działalność. Jak to wygląda w praktyce? Dwa podstawowe elementy: intro i outro zawierające Twoje logo, oraz określenie specjalizacji Twojej firmy. Pierwszy element jest oczywisty, natomiast drugi ma pewne haczyki. To o czym powinieneś pamiętać to prostota i zwięzłość. Nie zastanawiaj się nad długimi opisami Twojej specjalizacji. Zamiast tego zastosuj krótkie, jednozdaniowe hasło. Sprzedajesz samochody- zastosuj hasło “Komis samochodowy” . Prowadzisz szkołę jazdy - “profesjonalna szkoła jazdy”.

Opinie klientów

W tym punkcie można przejść do sedna, czyli do prezentacji opinii swoich kontrahentów. Pokaż co mówią Twoi klienci o Twojej firmie, oraz jak im podobała się współpracą z Tobą. Nie zapomnij dodać efektów swojej pracy dotyczących tego konkretnego klienta - dzięki temu opinia stanie się wiarygodna, bo będzie poparta efektem końcowym.

Zalety firmy

Takich informacji nigdy za wiele. Twoi klienci już wiedzą, co myślą o Tobie Twoi klienci. Teraz czas, byś sam powiedział jakie Ty sam widzisz zalety swojej firmy. Nie musisz nad tym wiele myśleć, z pewnością cechują Cię takie zalety jak “Szybka realizacja”, “Bogate doświadczenie” lub “Darmowa przesyłka”. Pamiętaj, żeby ludzie mówili dobrze o Twojej firmie, sam też musisz to robić.

Kontakt do firmy

Skoro Twoi potencjalni klienci już wiedzą, że jesteś firmą godną polecenie to daj im się poznać bliżej. Z pewnością nie jeden z odbiorców filmu będzie chciał odwiedzić Twoją stronę www, zapoznać się z ofertą lub zadać pytanie.

Można by tak wymieniać bardzo długo. Kluczowy jest jednak fakt, że nie ma złotego standardu. Każda branża wymaga spersonalizowane podejścia. Nie musisz się jednak tym martwić. Nasze scenarzystki przeanalizują informację na temat Twojej firmy i stworzą scenariusz idealnie dopasowany do Twoich potrzeb. Strona www i firmowe fanpage naszych klientów to prawdziwa skarbnica informacji. Dzięki temu wystarczy, że podasz nam adres swojej strony, a my zaproponujemy gotowy film. Jeżeli nie masz na swojej stronie opinii klientów, możesz poprosić ich o przesłanie 2-3 zdań na temat Twojej firmy - z pewnością z nich skorzystamy.

Cena:

Cena jest jedna i stała na wszystkie nasze usługi – 499 zł netto za zestaw 3 filmów reklamowych!